Mardrömmar

Igår var jag på bio och såg en skräckfilm. Trodde självklart att jag skulle drömma någon hemsk dröm och demoner och sån skit men nej, istället drömmer jag;

1) att jag träffade Molly Sandén och hon berättade för mig att anledningen till att hon och Eric gjorde slut var att Eric var otrogen med Mollys bästa bästa kompis. Inte gör väl Eric sånt :(((
2) att jag fick EN chans på mig att rädda Nathan i One Tree Hill från att bli kidnappad (för er som inte följer serien så är han just nu kidnappad) men lyckades inte åååhhhhh

I och för sig helt brutala mardrömmar det också. 


C.

Kommentarer
Postat av: Malin Östlund

fan, värre än demoner ju!

2012-03-19 @ 13:28:10
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback