Hat-listan

Allvarligt, jag undrar hur många svordomar jag hann tänka samt säga för mig själv idag inom loppet av 10 minuter, från det att jag var på stationen för att hämta cykeln och cykla hem, tills det att jag satt i min soffa. Känner mig så jävla irriterad. Inom loppet av dessa 10 minuter hatade jag följande:

1) Trängseln vid cyklarna på stationen
2) Att låsa upp mitt jävla lås till cykeln i samband med trängseln
3) Mina hörlurar som ska fastna i styret, i väskan, i jackan, i mig, i cykelstället
4) Trängseln i cykelstället hemma, samt igen, att låsa mitt jävla lås till cykeln i samband med trängseln
5) Min hiss som inte var på entréplanet när jag kom in
6) Min jacka som vägrade hänga på galgen
7) Min granne som gör nåt i sitt badrum så det hörs hit (vill allvarligt dunka sönder hela vägen i ren frustration just nu)
8) Min huvudvärk
9) Min trötthet
10) Min hungriga mage

Ja men typ på ett ungefär det. Mycket saker man kan hata inom loppet av 10 minuter egentligen. Känner just nu bara såhär: 


Fast sen inser jag att det är en sämre taktik så kör istället på den klassiska "blunda, andas och räkna till 10" (som man får använda ett par gånger om dagen på förskolan he he he)



Sen tittar jag ner på mig själv och inser att jag har varit hemma i 40 minuter och inte tagit av mig skorna ännu hihihihihiihih. Fick så bråttom till datorn ba eftersom ryktena på jobbet sa att Sipan hade fått lämna BB-huset :D


Och nu känner jag bara att jag ska göra köttfärssås till kvällsmat, för det är det bästa som finns.
Varsågoda för bilduppdateringen. Nu vet ni alla hur jag ser ut efter 7 timmars jobb och lite sånt. Häj!

Kommentarer
Postat av: Malin Östlund

Jävligt snygg efter 7 timmars jobb iaf :P

2012-03-23 @ 12:11:30
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback