FixarN

Idag har jag städat mitt rum förjävla noga. Dammat, dammsugit, torkat golven (okej, mamma gjorde det mesta av dom där basic-grejerna) men sen plockade jag lite (hade visst gömt 5 glas bakom min gardin som mamma hittade innan jag hann ta dom), bytte sängkläder, rensade mina lådor och min garderob osv. Ja, ni hajjar grejen. Hade lagt upp en bild på bloggisen om det inte vore så att sladden till mobilen låg 1,5 meter ifrån mig i en låda. Är nämligen lite för lat för att orka göra den ansträngningen nu. Plz klockan är mycket. Men ja, ville i alla fall berätta det. Har dessutom varit på min absoluta hat-plats, alla kategorier, idag - nämligen på tippen. Nu är det 6:e (!!!!!) gången på 1 vecka jag är där! (!!!!!) Det är för fan inte klokt. Aldrig mer säger jag, aldrig mer. 

C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback