Bieber fever

Igår var vi på nån bonnamarknad och traskade runt lite. Innan sa jag att jag kanske kunde hitta nån snygg band-tisha jag kunde köpa. Där går vi och traskar och vips, där hänger den, fiiiiiiiiiiiiiiiiiiinaste tishan ever med finaste Justin Bieber på. Jag kände direkt "den där SKA jag ha". Står där och konstaterar att den antagligen är för liten (plz, förstår inte folk att Justin Bieber har fans som är över 12?!?!) men överväger det ändå. Precis i denna sekund kommer ett gäng tjejer på 10 år fram och skriker "aaaaaa iiiiiiiiiih ååååååååh gaaaaaaah" och börjar kolla på tishan. Behöver jag säga mer än att jag kände att jag nog borde gå därifrån? Och det gjorde jag. Utan tisha. Mår fortfarande dåligt. 


C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback