Vakna rååååh

Klockan är nu 05.43 och jag sitter fullt sminkad och fullt påklädd, redo för ytterligare en dag på jobbet. Problemet är dock att farsan fortfarande ligger i sin säng och snarkar (ja, jag jobbar hos honom så må vänta på honom). Känner att vi inte riktigt synkar med varandra. Dagens första fail. Och klockan är inte ens 06.00.

Det jävligaste är ändå att jag förra veckan sa till en jobbarkompis "nej, men jag tror inte ens att jag behöver jobba på fredag, jag kommer bli klar på torsdag" Tji fick jag när jag inte blev klar förrän 14.00 på fredagen. Desto mer tji fick jag sedan när farsan visar mig en ny fet plint med pinnar som jag tydligen också ska göra. "Du har ju jobb i 2 veckor till" Skapligt ägd jag kände mig som trodde att jag hade jobbar klart och gjorde min sista dag.

C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback