Sry

Skapligt upptagen tjej jag har varit de senaste dygnen alltså. Inte ens haft tid att uppdatera lilla bloggisen. Ska ta igen det och blogga fett mycket i veckan. Eller ja, kanske inte imorgon då för då är det hockey och det ligger högst upp på min prio lista just nu. Men imorgon kan man ju kanske hoppas på en intressant update av A, hon har nämligen hängt på college hela helgen. Undrar hur seriös hon har varit där. Minns ju hennes förra kurs. Vi gck på krogen dagen innan hennes redovisning, hon kopierade allt från wikipedia men improviserade till slut hela grejen. Om Pearl Harbor har jag för mig. Sjukt imponerande att hon kunde improvisera om det ändå. Fast säg nåt den personen inte kan prata om iofs...

C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback