SmsarN

I 2 veckors tid har jag nästan dagligen fått sms från Bralle där det står "Vad gör'u rå?" Om detta är för att hon faktiskt bryr sig eller för att hon bara har tråkigt vet jag inte. När jag för andra gången igår fick ett sånt sms svarade jag "Jag tittar på Halv åtta hos mig och skickar tyvärr INTE gratis sms. Du rå?" Idag fick jag inget sånt sms, fick ett litet inlägg på min logg istället. Ganska snällt av henne att tänka på att jag får betala för alla dessa 500 sms, men är det ändå inte lite nu man borde kräva att hon ska betala min telefonräkning?

C.

Kommentarer
Postat av: Bralle

Meeeehn åh, jag trodde att du hade fixat det abonemanget som jag tipsade om! Felåt då :(

2011-03-02 @ 22:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback