Roadtrip

Imorgon klockan 09.00 går bilen från Linköping och mot Malmö. Inför detta fick jag en uppgift, nämligen att baka mina mycket populära cupcakes. Tog det visserligen lite som en komplimang att Pet bad mig göra dem, men samtidigt insåg jag att jag visst var alldeles för lat för att fixa med det efter jobbet. Istället tog jag plånboken och gick till affären. Köpte 1 paket ballerina och 1 paket singoalla. Bra fantasi. Bra uppoffring för gänget. Sorry mates, ska baka åt er en annan dag istället.

Och en annan grej då, när jag hade traskat 100 meter påväg till ICA tänkte jag "fyfan vad tråkigt det är att bara gå här och aldrig komma fram" så jag sprang hela vägen istället. Sjukaste jag gjort på jävligt länge.

C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback