Kär. I en kändis. Igen!

I fredags lyckades jag inte få med mig nån av mina 5 tjejkompisar på Justin Bieber-filmen när vi skulle gå på bio. Idag lyckades jag däremot få med mig en kille på just den filmen. Han bjöd dessutom. Bara där var det ju bra, tänkte jag. Sen såg man filmen och - HERREGUD! Jag satt och log konstant, utan någon som helst överdrift! Viiiiiiiiiiiiiilken kille alltså! Åååååh, nu är jag lilla kärisen. Förstår inte varför jag alltid, alltid, alltid ska bli kär i söta kändisgrabbar. Ett nytt mål i livet: se en konsert med J.B! Allvarligt alltså, se filmen! Jag skulle nog kunna skriva lillabloggisens i särklass längsta inlägg om det här, men jag vet att mina polare redan nu tänker "åh fyfan Cilla, så jävla typiskt dig. Skärp dig nu. Lev i verkligheten" blabla. Tur att dom älskar mig ändå, trots mitt eviga tjat om Ola, Eric och alla mina andra 1000 sötisar. Tror nästan dom bara gillar att jag nu ska börja tjata om Justin Bieber istället. Ombyte förnöjer ju, sägs det.



C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback