Bakis-söndagen

Idag har jag hunnit med 2 bra bakishäng. Det ena var "imorse", då vi låg i sängen och lyssnade på Westlife och sånt. Sen tog jag tag i det (eller Jimmie och Pet hämtade upp mig) och vi drog till Ben där bakishänget fortfarande pågår. Pet ska ta bort visdomständerna imorgon och bara för det måste hon äta jättemycket idag eftersom hon sen kommer vara på soppdiet de kommande dagarna. Vi var exempelvis precis på Hemköp och köpte våfflor. Alla är proppmätta men likförbannat ska vi envisas med att äta lite till. De andra städar och fixar, men jag sa att jag tar på mig att hålla koll på facebook istället. Lite roligare kände jag. Lite softare också. Nu kom Bralle också, hon har spytt 2 gånger idag. Resultatet från en lyckad kväll igår.

C.

Kommentarer
Postat av: Malin Östlund

haha bra kväll!

2011-03-28 @ 11:51:54
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback