Tränisen

Som jag skrev tidigare så tvingade jag mig själv lite att gå och träna idag. Väl där står jag på crosstrainern, ställer in att jag ska köra intervaller i 45 minuter, efter 10 minuter så ändrar jag tiden till 30 minuter (det var lite jobbigt kanske), efter jag har stått och trampat på den där jävla maskinen i 20 minuter så bestämme jag mig för att det är mycket bättre att gå och träna något annat. Jag tränar annat i 20 minuter, sen kommer jag på att jag faktiskt har ont i ryggen och behöver ligga på en sån där rund grej som masserar ryggen. Sen gick jag hem. Ska nog gå dit imorgon också, lätt värt det när snygga killen säger hej varje gång jag är där.

A.

Kommentarer
Postat av: Pet

hahaha, underbart inlägg!

2011-01-12 @ 20:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback