Today I was a true american gal

Idag har det varit en asbra dag för att vara amerikan, så jag bestämde mig för att vara det. Det har nämligen snöat väldigt mycket under dagen och i USA går man inte ut om det snöar, man åker inte till jobbet och man åker definitivt inte till skolan. Jag = amerikan = stanna inne. Bestämde mig för att det skulle bakas negerbollar för "det kan man ju inte misslyckas med". Tro mig, jag kan. Pärlsockret vägrade att fastna på bollarna och där stod jag som ett fån och svor inom mig. Tills jag kommer på den briljanta idén att man ju faktiskt kan blanda i lite mjölk för att få degen lite mer blöt (eh?) och sen fastnade faktiskt pärlsockret. 1-0 till C. Jaha, sen skulle man smaka... Smaka skit. C 1 - negerboll 1.
 
Det blev en så kallad win-win situation med andra ord. Typ.

C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback