Scary stalker.

För några månader sen träffade jag en kille på krygen som senare letade upp mig på Fejjan. Lite stalkeraktigt så där,  blev kanske aningen rädd.

I fredags när vi var ute så träffade vi honom igen av en slump. När krygen stängde så frågade han om jag ville följa med honom hem, när jag sa nej så blev han sur och SPRANG ut.
När jag och C senare kommer hem till mig så upptäcker jag att jag har 6 nya meddelanden på telefonen från denna, nu ännu läskigare kille.

Lägger ut sms-konversationen här så får ni själva bedömma läskighetsfaktor:

N: Why don´t you want to hang out?
N:A? R u there?
N:..... not cool.. hahaaa
N: Do you think that I have a girlfriend?
N: Can we meet right now please? Give me address and I´ll GPS it
A: I don´t want to, plus it´s late.
N: We would have REAL FUN. I promise.
N: I just wanna talk to you. I enjoyed your company last time.
N: Please Anba
N:I mean Anna
N: Sorry
N: Where can I meet you? Give me an address and I´ll be there in ten minnutes
N: I´m a nice guy. You have nothing to be afraid of. (creepy, någon?)
N: hahahahahhahaaaa
N:Com´n seriously, let´s meet. it´s getting late.
N: Just to talk
N: I promise
N: Did I disrespect you?
N: You are strange.
A: Wtf
N: What?
N: Why are you getting angry?
N: Can´t you tell I like you?
A: chill
N: I am chill I just don´t understand you
N: What´s wrong with how I´m beeing?
N: I mean I wanted to see you again
A: Stop, you don´t know me
N: Maybe I don´t but I would like to get to know the real A.
N: Ok so what´s the problem with hanging out with me?
N: Tonight?
N: I can meet you.... I have a good gps/navigation system
A: No thanks, it´s late.
N: Yeag so?? Be adventurous. And have FUN.like you told me! I´ll take care of you.. you don´t have to worry anymore. (om jag inte var worried innan det så kan jag möjligtvis ha blivit det nu)
N: The pictures on Facebook are old. ... I broke up with the girl in the pictures.. I just don´t use facebook that much so I haven´t changed the pictures.
N: You´re so adorable... I really want to see you.
N: You´re just so cute.
N: Pleeeeeeeeeeeeeeasssssseeeeeeeeeee!!!!!!!!
N: I´ll respect you
N: Lol
N: Please Anna
N: I´m at your mercy
N:.......?
N: Anna
N: We will.....
N: Have FUN

Efter det smset stängde jag av telefonen för jag ville sova. Nästa morgon när jag sätter på telefonen så får jag ytterligare två sms

N: ANNA?????
N: Whats wrong?


Ja. Man undrar ju vad som är fel, med en kille som skickar 50 sms och får två tillbaka, men ändå fortsätter att skicka sms.

Det ska även tilläggas att jag bara träffat människan en gång i hela mitt liv.

A.

Kommentarer
Postat av: Sash

Hahaha anna jag har aldrig träffat dig och känns lite stalker o kommentera ditt inlägg, men haha vilken vidrrrig, sjuk typ. Be careful :D

2011-01-12 @ 20:01:10
Postat av: Pet

hahaha, seriöst, han måste ju fan gått på något, mycket vidrig människa!

2011-01-12 @ 20:33:57
Postat av: Tove

hahahahhahahahahhahah fasen va sjukt! Roligt... läskigt haha

2011-01-12 @ 22:21:55
Postat av: Mettee

hahahahahhahahahahah vilken tur att han har bra GPS. Bara det är ju en anledning att dejta'n liks.

2011-01-12 @ 22:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback