Lycka

Tänkte först fråga om lov att få göra ett lite seriösare inlägg, men sen kom jag på att jag gör som jag vill. Som vanligt.

Tänkte på hur fantastiskt fina vänner jag har fått här på andra sidan jorden. Aldrig i min vildaste fantasi trodde jag att jag det här året skulle träffa människor som för mig är vänner för livet.

Att förstå hur fantastiska vänner jag har, både på den här sidan av jorden och den andra gör mig lycklig.

Och C, aldrig trodde jag att jag skulle hitta någon jag kan dela allt med.

Okej, nu är jag färdig med det seriösa. Det behövde bara sägas.

A.

Kommentarer
Postat av: C

Naw, fint inlägg kompis! Jag blev superduper glad verkligen. Du vet att jag känner likadant! Tack <3

2011-01-19 @ 00:35:26
URL: http://lillabloggisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback