INNELISTAN

1. Egoinas bästa videoklipp någonsin! Jag garvade typ ihjäl mig. Det var ju bara typiskt att jag såg den för första gången mitt i natten när A låg bredvid mig i sängen och sov. Efter tredje gången vaknade hon och sa skit-tjurigt "men vad fan gör du?" sådär på hennes arga och norrländska sätt. "Kollar på Egoina, du rå?" sa jag.

 

2. Saft + bubbelvatten = läsk. En fruktansvärt trevlig kombination. Lär ju bli billigare än att köpa läsk, och därmed mer pengar över till... öl. Eller sprit. Eller vin. Eller kokain. Eller vad man nu vill.

3. Defenitivt INTE Britney Spears nya låt. Värdelös för fan.

C.

Kommentarer
Postat av: vicko

HAHAHHA ! Var ju tvungen o kolla på den och fattar såklart inte det roliga förrens det kommer i slutet. Frågan är varför hon inte bara tar om allt när telefonen ringer i början och sen dessutom efter vurpan. Jag dööööör :D !!!

2011-01-14 @ 14:37:39
URL: http://viickom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback