INNELISTAN

(Jag hade inte glömt veckans inne-lista, jag har bara varit way too busy. Again!)

1, En underhållande blogg. http://maddethababe.blogg.se. Bästa är dagens videoinlägg hon gjorde på hennes facebookpage idag. Lyckades dock inte hitta den så jag kan lägga ut den här, men gör jag det så lovar jag att koppa in den. Hon har inte direkt alla hästar i hagen, för att uttrycka det milt. Jävligt störd, för att uttrycka det mindre milt.
2, Att vi idag fick 3 bärs i baren på hockey för 50 spänn. Kontakter är det bästa man kan ha. (Eller så låtsas vi att jag bara blinkade lite med ena ögat.)
3, Defenitivt INTE att att man ska på maskerad på lördag. Hemmafest i all ära, men att klä ut sig har aldrig varit mitt största intresse direkt. Ska klä ut mig till världens sjukaste grej bara för det. I ren protest.
C.

Kommentarer
Postat av: Pet

hahaha, alltså vad fan 11 jävla minuter håller hon på att snacka om ingenting, haha!

2011-01-28 @ 12:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback