Inför mat-veckan

Pet efterfrågade även en efterrättslista som komplettering till min andra mat-lista inför matveckan back in Sweden. Att jag inte tänkte på det själv. Plz, liksom. Warrap med det? Hur som helst...

Måndag: Sourcream chips
Tisdag: Kladdkaka med grädde
Onsdag: Sourcream chips
Torsdag: Paj x 3, en hallon, en jordbudd och en blåbär. Med vaniljsås ofc.
Fredag: Sourcream chips
Lördag: Prinsesstårta
Söndag: Sourcream chips

Jag saknar inte Estrellas sourcream chips så mycket egentligen, la mest dit det för att vara snäll mot mina polare som jag vet gillar det rätt mycket. Pet, om du vill utöka någon dag med någon ytterligare efterrätt så är det ju okej. Som jag säger, more is more.

C.

Kommentarer
Postat av: Pet

Hahaha! efterrätt, check!

2011-01-18 @ 12:13:02
Postat av: victoria

Kan tänka mig att Pet kanske vill ha minst en påse salta pinnar... ;)

2011-01-18 @ 14:52:45
URL: http://viickom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback