Hur långt bort ligger egentligen Malmö?

Cilli säger:
bralle och jag kollade tom upp igår hur lång tid det tar att åka dit
gissa hur lång tid det tar
tjuvkolla inte!!


larsson^ säger:
4 h 47 min, bil alltså


Cilli säger:
bra gissning ändå
4,13 stod det
malin gissa typ 6-7 h hahaha


larsson^ säger:
hahaha
inte förvånad


Cilli säger:
hahaha
gissa hur lång tid det tar att gå då!


larsson^ säger:
oj..
hm, 2 veckor?


Cilli säger:
HAHAHAH
DET GISSADE FRIDA OCKSÅ
hahahaha


larsson^ säger:
hahaha


Cilli säger:
jag dör
3 dagar, 10 timmar
hahahahha


larsson^ säger:
ojdå hahahahahha

Det är tur att mina kompisar är bra på andra grejer åtminstone, för det här med geografi verkar ingen direkt ha superkoll på (asbra formulerat, fick det att låta som att jag har asbra koll nu). Eller så är det att dom REDAN är trötta på mina fantastiska gissningslekar som jag alltid kommer på. Men det kan jag inte tänka mig. Inte redan.

C.


Kommentarer
Postat av: vicko

Malmö längtar efter er !!!!

2011-01-24 @ 15:46:17
URL: http://viickom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback