Hockeygrabbar <3

larsson^ säger:
jag kollade runt på facebook och såg att xxx är tillsammans med nån hockeyspelare. såg inga bilder eller nåt så vet inte vem det är, men man blir ju nyfiken.
Cilli säger:
men vafan
seriöst
alla som inte bryr sig ett skit om hockey får hockeykillar, men jag som älskar det och alltid har velat  ha en hockeykille får det aldrig
istället får jag bara jävla retards
larsson^ säger:
hahaha ja men det är ju kul, det gör ju att ditt liv blir så intressant och händeserikt

Jag vet inte om jag borde skratta eller gråta åt denna konversation som jag hade med Pet idag. Först tyckte jag att det var rätt kul, men sen ba vafan, först själva faktumet att jag bara lyckas träffa retards (och att mina polare faktiskt håller med om det, istället för att stötta mig) eller själva faktumet att det är just detta som gör mitt liv så spännande. Vad fan är det att komma med liksom? På arbetsintervju eller vad fan som helst: "Vad gör ditt liv intressant" "Nej men asså, det är ju det här med att jag träffar så jävla mycket tardgrabbar, en gång tex..." Jag må skaffa mig något liiiiiite bättre att komma med.

C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback