Wätt nöjd!

Haha vad var det för raggningsreplik jag drog i lördags som blev så jävla bra? :D
för 3 timmar sedan ·  
· 
 · Visa vänskapssida
  • Camilla Karlsson gillar detta.
    • Niclas Johansson Den du drog till mig?
      för 3 timmar sedan · 
    • Cecilia Kowalik Nej men vafan, dig har jag väl ändå inte raggat på Nicke? Även jag har vissa gränser!
      för 2 timmar sedan ·  ·  1 person
    • Malin Östlund Bartendern blev helt ställd. Han frågade "Vart ska ni sen då tjejer?" Du med lite självsäkert svar "Ja jag tänkte väl gå hem till dig" stenseriös! Han fick lite panik och sa inget mer, Haha!
      för ungefär en timme sedan ·  ·  1 person
    • Sara Petersson hahaha och sen skrev du telefonnumret på kvittot? :D
      för ungefär en timme sedan ·  ·  1 person
    • Markus Hermansson Du är bäst Cilla!
      för 45 minuter sedan ·  ·  1 person
    • Cecilia Kowalik Haha just det! Hur kung? Kan knappt fatta det själv!
      för 2 minuter sedan · 

Jag föddes åtminstone med en naturbegåvning kan vi väl tillsammans ändå konstatera? Bättre än inget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback