Inte min grej

Jag använder i princip aldrig nagellack, har aldrig gjort och kommer förmodligen aldrig att göra heller. Det är helt enkelt inte alls min grej. Typiskt att en s.k god vän fick för sig att måla detta nagellack på mina tår. Allvarligt, det känns helt fruktansvärt att vara ägaren av dessa tår nu. Och jag överdriver inte när jag säger att färgen är 100 gånger värre irl. 



Att jag ens lägger upp en bild på mina tår här är ju helt sjukt. Har seriösa komplex över dem. Men gör en sån där "egoina"-grej. Visar att alla människor ser olika ut men är vackra ändå. För så är det ju. NAAAAAAT! Hehehe

C.

Kommentarer
Postat av: HE HE

Jag tyckte det va fint ;)

2011-08-19 @ 17:31:04
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Varför gillar du inte nagellack? :o

2011-08-21 @ 11:47:46
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback