Now I'm feelin' so fly like a...?

Kom precis på en jävligt rolig grej som hände för några veckor sedan. Jag och Joe satt i bilen påväg hem från ett mall och låten "Like a G6" kommer på radion. Jag vet inte om den har spelats nåt hemma, men här har den varit wätt poppis så att säga. Plötsligt frågar Joe mig "what are they singing. Like a cheesecake?" HAHAHA! Det är typ roligare nu i efterhand när jag tänker på vad hon faktiskt sa. Efter att jag hade garvat ihjäl mig sa hon även lite blygt "well, I thought that really didn't make any sense". HAHAHA!

Okej, nu vet ju inte jag om den här låten har spelats i Sverige så för er där hemma kanske det inte är lika kul. Men jag lovar att det är askul för oss amerikanare.


Kommentarer
Postat av: Malin Östlund

Den dunkar på rätt bra här hemma med :)

2011-01-14 @ 14:02:44
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback