Dagens innersta tankar (lite privat fniss)

1. Jag älskar USA. Jag saknar USA. Jag vill vara i Boston nu. Det här tänker jag i och för sig varje dag, utan överdrift. Sooooom jag tänker tillbaka på all min tid i världens bästa stad. Ååhåhåhåhhh, kan inte fatta själv hur mycket man kan förälska sig i en plats. Men det är väl för att det är förknippat med så mycket underbart roliga saker också. (Har btw kollat upp hur man kan ta sina Swe-studier till universitet i USA... Har hittat några alternativ som lockar.....................)

2. Varför vara ihop när man egentligen har det minst lika bra i sin relation utan att vara ett officiellt par? Kan nån ge mig en enda bra anledning för jag kommer fan inte på nån..?

3. Hur mycket kärlek kan man känna för små snoriga ungar som man bara har känt i 2 dagar?! Otroligt. Har varit nära på att börja gråta flera gånger idag. Har jag valt världens bästa yrke? VAAA?!

(4. En tanke som uppkom just nu: Varför handlade alla mina tankar idag om saker som jag kan relatera till kärlek? Är jag kär nu? Hehehehe.......................) Nej fyfan, makes no sense. Vilket kasst blogginlägg för övrigt. Jaja, orkar inte radera det nu när jag ändå har skrivit det. Får helt enkelt dela med mig av mina allra innersta tankar.

P.s. Skäms lite. D.s

C.

Kommentarer
Postat av: Sash

hallååååååå :D KUL! ATT! DET! GÅR! BRA!

2011-10-11 @ 20:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback