Bra beskrivning

Idag googlade jag "hur man vet att man är kär" för att jag tänkte att det kunde ju vara kult att veta. Som svar hittade jag då följande:

"Jag går och tänker på den personen, t ex undrar vad han gör nu? Sen så när jag väl träffar den så bara blir man helt förtrollad liksom. "Wow, vad snygg!" 
Man kan ha lite svårt att prata med personen. Om jag beslutar mig för att prata med honom så brukar jag gå flera dagar och tänka ut vad jag ska säga/fråga, hehe. Och sen när man väl gör det så kan det bli lite stelt. 
Du kan inte koncentrera dig om han är i närheten... Du måste liksom hela tiden snegla åt hans håll och se vad han gör. Kollar han på dig? Wow, då är ju dagen gjord, hehe! :) 
Nä, men man liksom svävar på rosa moln. Allt känns underbart. Han känns underbar. Okej, nu kanske det låter lite som att jag svävar på rosa moln, och tro mig, det gör jag! Har gjort det nu i snart sju månader och är fortfarande nyförälskad. :D"

Asså man ba guuuuud, vilket typiskt bra svar. Men nej, jag är nog inte kär. Plz, idiotbrud.

C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback