INNELISTAN

1, Att vara singel. Bara det att slippa ha en pojkvän liksom, hur skönt?
2, Lagfest. Det är något visst med lagfester, de brukar liksom alltid bli äckligt lyckade. På lördag är det återigen dags. (Hade jag haft utelistan den här veckan hade jag lagt in att jag har som uppdrag att göra en skaldjurspaj tills dess men nu har jag ju inte det så det fick stå inom parentes på innelistan istället. Ville liksom ha det sagt)
3, De 2 programeringsnördarna som är med i Sveriges värsta bilförare. Aldrig sett några värre nördar, men ack denna charm alltså. Fantastiskt.

C.

Kommentarer
Postat av: mill

Du är ju i princip också programmerare :D



A+B = pingvin hoppar, eller hur var det ;)



höhööhöhöhö

2011-02-11 @ 13:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback