Hej hej hemma

2 veckors glidande avverkade man i Skåne innan man kom till nån form av insikt som sa att man borde åka hem och göra nåt. Typ söka ett jobb. NAAAAT! Jovars, var faktiskt lite seriös i att man kanske borde se över det nu.

Skåne får ett bra betyg för att återgå lite till det. Hemresan får ett lite mindre bra betyg. En dansk familj framför mig och någon form av övrig invandrarfamilj bredvid mig. Boka sista minutenbiljett i 2a klass, jo jag tackarrrrrr, aldrig mer!

Nu har jag fått några "välkommen hem" så nu känns det lite kult att vara hemma. Det var jättevarmt i Vikingstad när jag traskade hem, det kändes som en sommarkväll och det luktade liksom som Vikingstad på sommaren. Möttes av finaste Casper på infarten. Jag gillar det ändå lite här. Också.

C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback