Åh, mitt kära A

Snackade med A om att vi borde gjort mer och bättre anteckningar under året i USA, man har ju glömt bort fett mycket roliga grejer redan liksom.

jaa
fifaan
kommer inte kunna berätta allt för barnbarnen 
fan då
haha
hahaha
hälften är fan sekretessbelagt ändå!

Anna
jaa
kom just på en gång då vi gick hem till några.. och du *************** och jag satt där och *******************
hahaha
hahahha justfan! hahahahah
alltså vafan
vem gör så??
hahah
vilka jävla idioter vi är

Anna
HAHAHHA
men vaddå i usa är det okej


Bra motto ändå; i USA är det okej :D Gud, så jag saknar dig, A. Så sjuuuuukt mycket kul vi hade tillsammans! 10 helt sinnessjukt galna månder. Det var värt allt övrigt jag gick igenom. För att bli lite sentimental sådär. Kan nog inte säga nog hur tacksam jag är över att vi träffades. Vänner för livet fniss. Skrev fniss för att det inte skulle låta sådär superseriös, för det är ju inte direkt våran starka sida att vara. Fast i hemlighet så var det bland det mest seriösa jag sagt till dig. Ever.

C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback