Hej, lillabloggisen

Idag har vi haft 0 (NOLL!) läsare. Inte så konstigt eftersom vi visst aldrig bloggar. Fick dock plötsligt något sug efter att uppdatera mig här. Våran lillabloggis som har fått vara med i USA och allt. 

Skit jävla samma. Nu har jag ägnat senaste 3 timmarna åt att titta på debatt, twittra om debatt, läsa runt om jämställdhet, för att nu senast ha övergått till marxism och liberalism. Bara för att det är kul! Det var ju jättebra med tanke på att jag egentligen har två heeeelt andra texter jag borde läsa till ett seminuarium i skolan imorgon. Hade hellre velat gå dit och prata om politiska ideologier, men nej, pluggar ju visst till förskollärare.......... Typiskt, or what?

C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback