Nu är jag här

Nu har jag både hunnit flytta, blivit utan Internet och idag lyckats bli med Internet igen. Lägenhetsmässigt börjar det mesta falla på plats, och jag kanske kan bidra med lite liv på bloggisen framöver. Man får väl se om det händer något som är värt att dokumentera imorgon. Kanske ska man ner på stan och köpa ett nytt örhänge till exempel, då alla mina favorit-smycken lyckades försvinna i flytten (helt klart det värsta med hela flytten, inte ens allt bärande gjorde lika ont i kropp och själ) R.I.P alla mina fina fina fina öronsmycken som jag för helvete inte ens hann använda !!!!! ÅÅÅH. Nej blir bara upprörd igen över det här. Vill svära jättemycket nu verkligen, men jag gör det i mitt huvud istället. *Pedagogen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback