ModebloggarN

Och idag har jag köpt nya fotbollsskor så nu kan fan körpensäsongen dra igång :)))))))))) Det är verkligen med skräckblandad förtjusning jag sitter här och beundrar mina nya skor. Gick ut från affären med sånt där lyckorus över mitt nya köp. Sen vid vidare eftertanke så inser jag att man faktiskt ska SPELA FOTBOLL igen. Det har ju ungefär varit det bästa jag vet mellan ålder 5-20, men de senaste 3 åren har man ju inte lirat överdrivet mycket. Tänk om man skulle komma på planen och ba "okej, minns inte vilken fot jag ska sparka med ens". Fast ne, det är ju inte direkt minnesförlust jag har drabbats av, det var ju mer lathetssjukan man åkte på. I 3 år. Lite lagom svår sjukdom att bli av med har jag märkt. 



Kommentarer
Postat av: Malin Östlund

Du ska bara veta hur mkt det där inlägget var menat till dig. Först skulle rubriken vara " kanske vore något Cilla?!" Men valde att ta bort ditt namn, ville inte hänga ut dig... snällt va? Men tippar att utbildningen kanske är 5 år.. finns ju olika stenar. Vi kan ju inte ens vad en blomma vid ån heter förutom "blomma"..

2012-03-29 @ 18:28:08
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback