Alla bah ska supa liksom

Igår när jag var på stan var det kö UTANFÖR systemet, så jag kände mest "för helvete, allvarligt" så därför bestämde jag mig för att orka dit idag på morgonkvisten istället, för att slippa den där absurda hetsen efter alkohol enbart för att svenskar blir cepe så fort solen kommer fram och det blir lite varmt. För övrigt, pris till mig för att jag just skrev ungefär världens längsta mening. Antagligen heeelt korrekt skriven om en svenska-lärare skulle rätta den också. Meheheee. Nog om det. Sen var det ju tydligen inte så jobbig kö på Cubus, H&M eller Lindex heller, så därför handlade jag lite där också. Jävligt nödvändigt. Ville egentligen ha ett halsband som jag tittade på, men då köpte jag en jävla t-shirt istället. Men vad fan bryr ni er om det ENS? 

C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback