Troettiz

Jojomen, dessa 2 veckor har ju varit gaaanska slitsamma måste jag säga. Att jobba 70% och ha 100% skola samtidigt ska jag nog aldrig mer göra om. Orkar ingenting om kvällarna, plz. Jag har ingen mat hemma, och inte heller orkade jag handla när jag kom hem 17.30. Istället beställde jag hemkörning till kvällsmat. DESSUTOM beställde jag 2 sallader, för jag redan nu vet att jag inte kommer orka laga mat imorgon när jag kommer hem heller.

Fast... jag bör egentligen erkänna den ytterligare anledning till att jag besällde två... Tänker mig liksom att personen som kommer och levererar EN sallad hos mig antagligen tänker "stackars jävel, helt ensam beställer hon hem mat som hon ska äta i sin ensamhet. Ojojoj, så tragiskt liv hon måste ha". Så istället tar man två och låtsas att man har en kompis här hehehhe. Det gjorde jag med. La fram den andra salladen med bestick, hällde upp ett glas till med vatten, pratade om väder och vind och öppnade mitt hjärta och öste ur mig alla mina problem. Eller? Bra med sånna där låtsas-kompisar.

C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback