God natt?

Jahopp, så var klockan 20.15 och väskan inför morgondagen är packad, jag är nyduschad och nystylad i håret, jag har gjort matlåda, jag har klätt av mig, borstat tänderna och lagt mig i sängen. Då ska man sova då. Sen tittar man ut... Och det är fortfarande ljust (!!) Känns liksom olagligt att ens göra så här. Men sova är ju skönt. Och imorgon eftermiddag klockan 15.00 är det helgis och jag har inte en enda liten vettig plan för vad som ska ske, men helg är ju alltid helg. Ytterligare en sådan kan man ju sova bort på soffan eller dylikt om inte annat. Då tackar jag för mig då. 20.20...

C.

Kommentarer
Postat av: Malin Östlund

Varför inte supa till det lite på lördag och sova bort söndagen?

2012-04-13 @ 13:23:12
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback