Får vi följa med?

Jag har precis sett det sista avsnittet av Får vi följa med och liksom känt sådär att jag nästan inte ville se det för jag ville inte att det skulle vara det sista. Grät en skvätt OCH fick gåshud över hela benen under slutorden. Är kär i Filip och Fredrik, älskar allt dom gör :') Så tänkte jag "vad ska jag ta mig till den dagen då dom inte släpper några fler sköna program? Ska jag dö då?" och så kom det en liten tår i min lilla ögonvrå igen. Tänk att få spendera en hel dag med dom. *spånar på min 25-årspresent som mina kompisar kan ge mig den dagen* hehehe


C.

Kommentarer
Postat av: Millan - Tvåbarnsmamma i Augusti

Glöm inte Fredrik och Filip 23 april på konsert och kongress ! =)

2012-04-02 @ 19:30:33
URL: http://mammami.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback