Dagens mest frustrerande

En polare drar till Norge och får direkt jobb på dagis (utan någon som helst utbildning eller erfarenhet) och tjänar storkovan antagligen. En annan försöker plugga 3,5 jävla år för att bli samma sak. 3,5 år när man kan jobba som det utan ett jävla skit i erfarenhet inte alls många mil härifrån... Bättre betalt ska jag åtminstone ha med den här utbildningen i baken! Jajemen, livet är ju bara för jävla rättvist. Är så jävla bitter. Därför tänker jag skriva JÄVLA 3 gånger till. JÄVLA JÄVLA JÄVLA! Oj, känner hur jag verkligen unnar den här kompisen det här jobbet. Hehehhe. Fast ja, det gör jag ju ofc (om hon läser bloggisen) (annars gör jag det inte!)

/ Bra_kompis som tycker att alla borde plugga 3,5 år för att förstå vad det innebär att arbeta med barn. Hehehhehe.
Aaa, eller also known as C.

P.s Ber om ursäkt, blir alltid lite smått upprörd när jag kommer till sånna lite politiskt laddade frågor. Fast då skulle ni varit med förra veckan då jag pratade anarkism med en snubbe i klassen. Hehehe. Fast ne, det skulle ni fan inte. D.s


Kommentarer
Postat av: Malin Östlund

veeeeeeeeet! så frustrerande.

har också en kompis som jobbar som lärare nu och har vikarierat och har en egen klass UTAN någon som helst utbildning. That sucks!



2011-09-07 @ 16:31:18
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback