Scchhhh

Tittar på Outsiders från igår... En amerikansk, lite halvkänd, snubbe får komma och låna ett gym när han är på besök i Sthlm och säger då (in enligsh) "när jag går på gymmet hemma kan det bli lite mycket, det är för mycet folk och de vill prata, men jag vill ju bara fokusera på min träning." Hade jag varit där hade jag svarat på det ungefär såhär "you don't have to FUCKING worry about that here, 'cause we don't FUCKING speak to eachother in this FUCKING country!"

Ja... Och så var det det där med att sakna USA och amerikanare igen. Ska sluta med det nu, det är ju ohållbart och inte speciellt bra för mitt välmående. Går ut i höstkylan och tar en kvällspromme (och tänker minsann inte alls svära över det faktum att det är 30 grader i Boston och jag fryser ihjäl. Nejnejnej, skulle jag aaaaaaaldrig få för mig.) 

C.

Kommentarer
Postat av: Malin Östlund

Jag ska ta med dig till Boston i sommar så du håller käften sen ... ;)

2011-10-14 @ 17:53:18
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback