Ingen bra dag idag

Dagens största bedrift: slog mitt "säga-så-få-ord-som-möjligt"-rekord idag, och då brukar jag ändå gilla att prata. Humöret var inte asbra, precis. Livslust noll ungefär. Sen ska man läsa tidningen, då står det att Andreas Carlsson ska sluta i Idol-juryn. ALLTSÅ VAFAN?! Egentligen borde jag inte ens bli förvånad, allt gick åt h idag. Men detta... Han gjorde ju 50% av hela Idol :( Vad ska jag se fram emot nu då? Tror vi får lägga ner Idol-kvällarna, gänget. Jag kommer deppa alldeles för mycket. Eller i och för sig, beror på vem det blir istället för honom. Fast kan hur som helst omöjligen bli någon lika fin. Ja, ni förstår hur mycket mitt liv suger va?


Sa jag att jag alltid sover med hans bok preeecis bredvid mig? Nästan som på riktigt ju...

C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback