Pajen

ikväll var mamma och pappa hos några kompisar. Jag hade hört innan de gick dit att de skulle bli bjudna på rabarberpaj, vilket är något som är gott och som man kan äta. Jag gillar att äta. Eller fan, jag älskar att äta. Vid tiotiden kände jag att jag blev sugen på pajen, så jag ringde till pappa och frågade om pajen var god. Efter jag hade frågat det tre gånger så frågade han vad fan jag ville, när jag svarade att jag bara ville höra om pajen var god så la han på. Efter ca 1 minut så ringer det på min telefon, då är det pappas kompis som ringer och frågar om jag vill komma och äta paj. Någon hade tydligen tagit en hint, och kanske var det så att Thobbe visste att jag gillar att äta.

A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback