MATEN?

Idag skulle M åka tåg till Stockholm. Jag frågade honom igår vad han skulle ha med sig som matsäck, "ofta man planerar det så här tidigt" får jag till svar. Jag vill komma ihåg att jag och C planerade två dagar innan vad vi skulle ha för matsäck när vi skulle åka tåg en timme till hennes syster i Franklin. Sånt där är nästan  det viktigaste för resan. När jag idag frågade honom igen vad han skulle ha med sig så svarade han "du skulle ha gjort några mackor till mig, men det finns ju bistro" (till saken hör att när han sa detta så var det 1 timme tills hans tåg skulle gå, och jag var hemma i Odensala. Annars är inte jag den som är den.)
Det känns som att jag har en del att lära den mannen.

A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback