Gula faran



Idag har jag glidit runt med den här bilen på stan, då storbilen var inne på lite fixning och vi fick en lånebil under tiden. Höll ju fan på att dö när jag såg den, tänkte "för helveeeete, farsan!!" För det fösta jävligt gul och för det andra med Honda skrivet över hela skiten. Skapligt sponsrad tjej jag kände mig som. Och nej, det var ingen trevlig känsla. Jag vill ju liksom visa att jag har råd med bil utan sponsring på det där sättet. Ehehehe, för det har jag ju. Och seeeen vakna jag.

C.

Kommentarer
Postat av: vicko

Svar:

Haha , äre så? Kände när jag hade skrivit det att "vafan skriver jag det här för? låter ju som värsta skrytinlägget". men det var verkligen inte min tanke. men wätt nöjd med dagen, speciellt gräsklippningen ;) Haha , hjälp.

2011-07-20 @ 22:47:04
URL: http://viickom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback