Gatufest



Så har man avverkat ytterligare en vecka i toppklass där uppe i norr, nämligen Sundsvall. Dör redan lite så mycket jag saknar't. Vill bo med världens bästaste kompisar i en vecka till. Vill gärna gå på en efterfest till med Håkan Hellström eller se Eric Saade lite mer. Fast honom skulle jag ju kunna tänka mig att kolla på 24/7. Typ veckans sjukaste grej att få se honom. Förstår på allvar inte hur han kan vara på riktigt. Nog om det. Är förjävla nöjd med veckan och allt man har lyckats åstadkomma. Fast mest nöjd är jag ju ändå över att jag har väääärldens finaste kompisgäng. Om jag bara kunde beskriva hur mycket jag tycker om er. Men hoppas och tror att ni vet :D

C.

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2011-07-12 @ 13:22:48
Postat av: vicko

jag tycker om dig med finfina vän <3

2011-07-12 @ 19:32:06
URL: http://viickom.blogg.se/
Postat av: Malin Östlund

<3

2011-07-12 @ 23:02:26
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback