Från Borlänge till Sundsvall

Fy helvete vilken vecka på Peace and love. Jag utser härmed mig själv samt mina kompisar till dom roligaste i världen! Har fan skrattat flera timmar i sträck, det här kommer man ju leva på länge. Veckan började med att A ringde och berättade att hon hade glömt sin väska där bland annat biljetten låg i i Mora. Någon förvånad? Nej! Det där hände ju oss när vi skulle på festival i USA också. Bra att man har koll. Sen sa A att hon gjorde det för att få lite bloggmaterial. Hon är så fin som tänker på bloggisen. Kanske var därför hon gjorde reklam för den till x antal människor under veckans gång. Svårt att tro att någon minns det dock.

Hur som helst en fet vecka som jag skulle kunna skriva typ en bok om, men det finns nog lite för mycket hemligstämplat och internt. Nu är vi i Sundsvall för en veckans supande till. Jag har blivit sjuk. Kul tjej. 

C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback