Det där med kompisar med samma intressen



Petra Larsson
 SMÖRGÅSTÅRTA! ·  · 

  • Laura PerssonSara Petersson och 2 andra gillar detta.
    • Cecilia Kowalik Smörgåstårtakväll dirr när jag kommer hem :D
      för 22 timmar sedan ·  ·  1 person
    • Sara Petersson Hinner du hem till afterjulbord cilla ? Vore såååå jäääävla kul :D :*
      för 21 timmar sedan · 
    • Cecilia Kowalik Åh ne :(:( Vore verkligen sååå jäääävla kul(t)! Jag fixar after-after julbord med smörgåstårta när jag kommer hem istället. Det blir också fett :D
      för 21 timmar sedan · 
    • Petra Larsson Vi ska ha en matfest i en hela vecka när du kommer hem♥


    • Matfest - jo man tackar! Jag är glad över att jag har kompisar där hemma som prioriterar samma saker som jag i livet. Så jag tänkte, ett matschema vore ju på sin plats inför detta, så att tex Pet är förberedd på detta.

      Måndag: TACOS
      Tisdag: Ostburgare med pommes från Stångebro gatukök
      Onsdag: TACOS
      Torsdag: Svensk hederlig, tunn, flott pizza med räkor och ananas
      Fredag: TACOS
      Lördag: Potatisgratäng, beasås, saftig jävla köttbit
      Söndag: TACOS

      P.s Jag tycker inte om tacos sådär värst mycket så 4/7 middagar känns rimligt. D.s

      C.

    Kommentarer
    Postat av: Malin Östlund

    Bästa matlistan EVER!

    2011-01-12 @ 20:00:37
    URL: http://malinos.blogg.se/
    Postat av: Pet

    morsan likar din matlista :D

    2011-01-12 @ 20:35:13

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback