Att snyta sig in public

Pet har gått och blivit förkyld och smörjer in sig runt hela näsan med idomin-salva av någon bra anledning. Vaaarje gång hon skulle snyta sig igårkväll under hänget (kanske blev sammanlagt cirka 10 gånger) så gick hon in på toaletten och stängde dörren. Några gånger låste hon även efter sig. Till slut satt jag och Ben bara och garva åt henne och frågade vad fan hon höll på med. Visst att man inte behöver snyta sig precis inför andra, när de äter eller vad som helst, men Pet, att låsa in sig på toaletten varje gång hade du faktiskt inte behövt göra. Så du vet :)

C.


Kommentarer
Postat av: pet

till mitt försvar så låste jag inte om mig, men av av en ren vana när jag skulle gå ut från toa så vred jag på låset som låste sig so jag direkt var tvungen att låsa upp :P :D

2011-02-04 @ 18:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback