VECKANS BABE!

Veckans babe den här veckan insåg jag precis är i själva verket fruuuuuuktansvärt mycket snyggare än jag egentligen hade tänkt mig när jag bestämde att han skulle hamna här den här. Vi kan börja så här, förstår ni att Pretty little liars är en av mina absoluta favoritserier när ni ser den här bilden? 


Inte?! Isf kanske ni förstår varför när ni ser följande bilder...



Alltså... Ehm... PÅ RIKTIGT?! Huuuuuuuuuuur fin?! Drew Van Acker heter han för övrigt, aka Jason DiLaurentis i serien. Synd att han är lite svår att sätta fingret på i serien, man vet liksom inte om han är den där superonda killen. Men egentligen, careface när man ser ut som han. Mmmmmmmmmmm dör lite! Allvarligt så gör jag nästan det. Fyyyyyyyy fan!

C.

Kommentarer
Postat av: Malin Östlund

Lyckad "veckans babe" även denna vecka ;D

2011-08-18 @ 00:26:30
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback