Puss

Idag har det varit lite bra faktiskt. Jag har för första gången fått vistas i min lägenhet, skrivit på kontrakt och insett att där BOR jag alldeles själv om bara 10 dagar. Har packat och fixat med alla köksgrejer och sånt så det är klart. Sen har jag handlat massa block, en kalender, mappar och pratat i telefonen med Sagga för att planera inför morgondagen då vi ska börja på universitetet. Shit, imorgon! Hur hände det här? Sen har jag pratat på skype med mitt fina A och bestämt att hon ska komma till mig om bara några veckor. Alltså döööööör och pirrar typ i magen så taggad. Kanske lite för allt annat som också händer i mitt liv nu. Fan, må ju slagga alltså. Upp tidigt imorgon. Som jag verkligen älskar just den lilla lilla detaljen .................................

C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback