Månadens jobbigaste beslut

Finalisterna i årets Rockbjörnen är klara och Ola är nominerad med årets svenska låt och årets manliga liveartist. Även Eric Saade är nominerad i precis samma kategorier. Ja, ni förstår ju själva hur dåligt jag mått över detta faktum. Årets låt var egentligen inte alls svår, tycker All over the world slår varenda låtjävel det här året med hästlängder! Sen hade jag Ola ikryssat även på årets manliga liveartist, sen tänkte jag på Eric i Sunsvall och hur jävla grym han var, kryssade i Eric istället... Sen fick jag dåligt samvete och tänkte "vad fan, så kan jag inte göra mot Ola" och kryssade i Ola igen. Sen tänkte jag på Eric lite till och vafan, han är sjuuuuuukt bra live, så kryssa i honom och skicka in fort som fan. Men fortfarande känns det inte helt okej att jag har gjort detta. Hatar Ola mig nu? :(

C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback