Kändiskåta fniss

Igår var vi på Skånes djurpark som ligger typ där Martin Granetoft bor. Med ett helt normalt beteende sådär kollade jag upp hans adress innan vi åkte och självklart svängde vi förbi på vägen hem för att beskåda detta. Aa, typiskt att han inte var hemma (plingade verkligen på för att se efter också...) 

Men detta skulle inte stoppa oss. Sanna läste till sig info på bloggar och kollade tågtider på sj och vi kom fram till att Martin och Sara skulle anlända till Malmö centralstation 16.29. Marcus fick burna dit och jag och Sanna fick löpa in för att sedan se Martin (och Sara då, men kändes rätt careface). Han var fin. Han och Sara höll i handen. Då började jag gråta och skrek "men Martin, jag äääääääälskar ju diiiiiiiiiiiiiiiiiiig!" hängandes efter honom. Aa... fast... ne. Så var det ju inte. Men fin var han iaf. Det var nog årets mest kändiskåta beteende alá Cilla och Sanna. Tackar vi för.

C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback