Bra hundvakt

Jag, aka hundvakten, var precis ute och gick med lilla Tian. Eller ja, gick och gick. Tittade ner på mig själv och tänkte "för helvete, vad håller jag på med?". Njaaaa, tror inte riktigt jag vill visa mig mitt i stan med dessa jävla leopard-pyjamasbyxor klockan 18.00. Som tur är tittade Tian på mig med sina hundögon och sa "Cilla, Cilla, jag vill gå in, det är så tråkigt när det regnar" och så gjorde vi det. Hoppas verkligen att Sagga tackar för hjälpen av vaktningen sen när dom kommer hem igen!!!!!!



C.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha fantastiskt blogginlägg lilla bloggisen.

tieregnhatarn + cillas pyjamasbrallor = gå in igen ha hehe

2011-09-01 @ 17:39:25
Postat av: Malin Östlund

Haha att du ens går ut i pyjamasbyxorna, trodde jag inte om dig :D ASBRA CILLA!

2011-09-01 @ 22:32:48
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback