SommarN

Lol vad jävla varmt det är här. Värsta sommaren, man ba okeeeeej troligt. Hehehhehe. Igår satt vi ute och drack öl, det var sådär typiskt trevligt med massa trevliga kompisar. Sen gick vi på Harrys/Sliver, där var det också kult. Jag drack några öl till. Idag har jag gått vilse i min egna stad. Jag har ju bara bott här sedan jag var 0 år gammal, känns bra. Måste bara betyda att min stad är fett stor. Inget annat. Sen har jag hookat upp med Malin Ö på staun, random stött på Vicko som sa "man ser att du är bakiz... håret" Min allra känsligaste punkt. Kan inte leva med dålig hårdag, men sånt man får ta om man ska bete sig odrägligt. Ja, sen har jag kommit hem för typ en stund sedan. Duschat. Ska snart iväg igen. Typiskt upptagen tjej plz.


C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback